Sajtószoba

Hírek, események

Arculatváltás az MKB-Euroleasingnél

29 év után megújul az MKB-Euroleasing logója és arculata. Az elmúlt években a digitalizáció térnyerésével drasztikusan átalakultak az ügyféligények, melyek több szempontból is a korábbitól eltérő megközelítést igényelnek. Az MKB-Euroleasing technológiai és üzleti szempontból is felkészült az új kihívásokra, a lízingpiacon vezető szerepet tölt be az innovatív digitális megoldások kifejlesztésében és alkalmazásában. Az új logó és a friss arculat méltón fogja képviselni és közvetíteni mindezen értékeket.

Az 1991-ben alapított MKB-Euroleasing a kezdetektől folyamatosan fejleszti  finanszírozási szolgáltatásait, kialakítva ezzel a mindenkori igényeknek messzemenőkig megfelelő termékpalettát és márka image-et. A dinamikus, a virtuális világban élményt adó színvilággal rendelkező új logó hitelesen képviseli azt a lendületet, amely erősíti az MKB-Euroleasing szakmai tudásra és folyamatos innovációra épülő stabilitását.

Az új megjelenés megformálásakor fontos szempont volt, hogy a nemrégiben bevezetett újításaink egyik kiemelt eleme, a saját fejlesztésű Smart Lízing applikáció arculata is visszaköszönjön. Közösségi médiaoldalaink, azaz a Facebook– és Linkedin-profilunk elindítása mögötti döntésben is nagy szerepet kapott a vállalaton belül mindenhol jelen lévő szakma szeretetének és szépségének megmutatása.

Vály Judit, az MKB-Euroleasing vezérigazgatója:

A megújulás vágya már itt volt a fejünkben, azonban vártuk az igazi pillanatot, amikor is egy ekkora átalakítást útnak indíthatunk. Az elmúlt időszakban a digitalizáció térnyerésével drasztikusan átalakultak az ügyféligények, melyek új marketingeszközöket igényelnek. Kvantumlépésekkel halad előre az online világ, mely magával hozta szolgáltatásaink folyamatos technológiai fejlesztése mellett vállalatunk arculatának újragondolását is.

 

2020. április 30.