CALL CENTER BEHAJTÁSI MUNKATÁRS
Feladat:
– Telefonon történő kapcsolattartás a késedelmesen fizető vagy nem fizető ügyfelekkel;
– Kimenő hívások indítása, bejövő hívások fogadása;
– Az esetleges nemfizetés következményeinek ismertetése;
– Az ügyfelek teljes körű tájékoztatása a követeléskezelési folyamatról, áthidaló megoldásokról;
– Fizetési kötelezettség-vállalások nyomon követése/saját portfólió kezelése;
– Aktív részvétel a behajtási struktúra kiépítésében/fejlesztésében;
– Fenti tevékenységekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása.
Elvárások:
– Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség;
– Legalább középfokú végzettség;
– Felhasználói szintű MS Office ismeretek (word, excel);
– Önálló munkavégzésre való készség.
Amit kínálunk:
– Szakmai fejlődés, a teljesítmény elismerése;
– Versenyképes juttatási csomag;
– Stabil jövőkép;
– Színvonalas munkakörnyezet.
Munkavégzés helye: Budapest XIII. kerület, Lőportár u. 24.
Egyéb: Kizárólag bérigényt tartalmazó pályázatok kerülnek elbírálásra!
Amennyiben felkeltettük az érdeklődésedet, kérjük olvasd el weboldalunkon az „Álláshirdetésre jelentkezők részére szóló adatkezelési tájékoztatónkat”, majd küldd el fényképes szakmai önéletrajzodat az allas@euroleasing.hu e-mail címre!